Ako vám môžeme pomôcť?

Ako zaregistrujem zariadenie Ploom?

Svoje zariadenie si zaregistrujete pod svojim menom pred doručením (pri zariadeniach nakupovaných online) alebo u asistenta obchodu (pri maloobchodných nákupoch). Máte však možnosť zaregistrovať si svoje Ploom AURA alebo Ploom X Advanced aj sami.

Môžete to urobiť týmto spôsobom:

Použite webovú stránku Ploom.

Navštívte www.ploom.sk a vytvorte si nový účet, pokiaľ ho ešte nemáte. Akonáhle sa prihlásite k svojmu účtu, kliknite na „Moje zariadenia“ a „Registrovať nové zariadenie“ a jednoducho postupujte podľa pokynov na registráciu zariadenia. Číslo vášho zariadenia Ploom sa nachádza pod predným krytom alebo na zadnej strane krabice zariadenia.

Ak máte problémy s registráciou, kontaktujte 0800 500 850 a náš tím zákazníckej podpory Ploom vám rád pomôže.