Svoje zariadenie si zaregistrujete pod svojim menom pred doručením (pri zariadeniach nakupovaných online) alebo u asistenta obchodu (pri maloobchodných nákupoch). Máte však možnosť zaregistrovať si Ploom X Advanced aj sami.
Môžete to urobiť týmto spôsobom:
Použite webovú stránku Ploom.
Navštívte www.ploom.sk a vytvorte si nový účet, pokiaľ ho ešte nemáte. Akonáhle sa prihlásite k svojmu účtu, kliknite na „Moje zariadenia“ a „Registrovať nové zariadenie“ a jednoducho postupujte podľa pokynov na registráciu Ploom X Advanced. Číslo vášho zariadenia sa nachádza na zariadení po otvorení predného krytu alebo na zadnej strane krabice zariadenia.
Ak máte problémy s registráciou, kontaktujte 0800 500 850 a náš tím zákazníckej podpory Ploom vám rád pomôže.
Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako sa zaregistrovať, pozrite sa na naše video.