Môj Ploom X Advanced sa nenabíja. Čo mám robiť?

Existuje niekoľko dôvodov, prečo sa batéria zariadenia Ploom X Advanced nenabíja.

1. Váš USB kábel nie je pravdepodobne správne pripojený. Skontrolujte, či je všetko zapojené.

2. Váš USB kábel môže byť poškodený. Prepojte zariadenie Ploom X Advanced a napájací adaptér s iným USB káblom. Najlepšie je použiť USB kábel určený špeciálne pre Ploom X Advanced. Pokiaľ ho nemáte, používajte USB kábel od značkového výrobcu a skontrolujte, či má rovnakú špecifikáciu a napätie (5 V) s nabíjacím prúdom 1,5 A.

3. Resetujte zariadenie Ploom X Advanced. Najprv zložte predný kryt. Ak neviete, ako postupovať, pozrite sa na naše video.

4. Dúfame, že vám podarilo zariadenie Ploom X Advanced nabiť. Ak však resetovanie problém neodstránilo, kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle 0800 500 850 alebo nám napíšte prostredníctvom online formulára.

Pozrite si video
Ak chcete vstúpiť na naše webové stránky a dozvedieť sa viac o zariadení Ploom, potvrďte, že ste dospelý fajčiar alebo vaper.

Máte viac ako 18 rokov?

Potvrdiť