Ako si môžem uplatniť záruku?

Kým sa rozhodnete uplatniť si reklamáciu v rámci záruky, resetujte, prosím, svoje zariadenie (pozrite si video s postupom tu) – možno sa tým váš problém vyrieši.

Pre uplatnenie nároku na záruku je podstatné, kde ste si výrobok kúpili:

 

1) V maloobchodnej predajni: Pokiaľ ste si výrobok kúpili v maloobchodnej predajni, prineste ho do predajne, kde ste ho kúpili, alebo do ktorejkoľvek inej predajne z rovnakého reťazca.

- Máte nárok na záruku v trvaní 2 rokov – vzťahuje sa na zariadenia a príslušenstvo v prípade ich poškodenia alebo akéhokoľvek problému, ktorý môže zariadenie spôsobiť (náplne nie sú súčasťou tejto záruky).

- Môžete si vybrať, či chcete výrobok vrátiť, alebo vymeniť (na vymenený výrobok začína plynúť záručná lehota v trvaní ďalších 2 rokov odo dňa výmeny).

- Budete požiadaní, aby ste personálu predložili doklad o nákupe. V prípade, že ide už o raz vymenené zariadenie,  budete požiadaný o preukázanie sa dokladom o kúpe a e-mailom, ktorý ste obdržali pri výmene tohto zariadenia.

 

2) Na www.ploom.sk: Ak ste si výrobok kúpili v našom e-shope, zašlite ho našej poverenej spoločnosti Squadro (IČO: 24839213, DIČ: CZ24839213). Úplné podmienky uplatňovania nárokov zo záruky pre tovar kúpený prostredníctvom webu www.ploom.sk nájdete v našich obchodných podmienkach alebo sa môžete obrátiť na naše oddelenie zákazníckej podpory Ploom, kde vám poradíme.

- Máte nasledujúce nároky:

a) záruka vrátenia peňazí do 30 dní – vzťahuje sa na všetky výrobky kúpené na webe www.ploom.sk; možné je iba vrátenie tovaru

b)  2-ročná záruka – vzťahuje sa na zariadenia a príslušenstvo v prípade ich poškodenia alebo akéhokoľvek problému, ktorý môže zariadenie spôsobiť (náplne nie sú súčasťou tejto záruky); môžete si vybrať, či chcete výrobok vrátiť, alebo vymeniť (na vymenený výrobok začína plynúť záručná lehota v trvaní ďalších 2 rokov odo dňa výmeny).

- Vyplňte formulár na vrátenie tovaru spoločnosti Squadro:

a) pre uplatnenie záruky vrátenia peňazí do 30 dní Formulár - odstúpenie od kúpnej zmluvy

b) pre uplatnenie 2-ročnej záruky Formulár - uplatňovanie práv zo záruky.

- Zariadenie so všetkým príslušenstvom a vyššie uvedeným dokumentom zabaľte do samostatnej škatule a zašlite alebo osobne prineste na adresu: Hattalova 3342/12, Bratislava – Nové Mesto 831 03, Squadro s. r. o.

 

3) Od hostesky/na akcii: Ak ste si výrobok kúpili od hostesky, zašlite ho, prosím, našej poverenej spoločnosti Noe’s s. r. o. (IČO: 25697749, DIČ: CZ25697749).

- Máte nárok na záruku v trvaní 2 rokov – vzťahuje sa na zariadenia a príslušenstvo v prípade ich poškodenia alebo akéhokoľvek problému, ktorý môže zariadenie spôsobiť (náplne nie sú súčasťou tejto záruky).

- Môžete si vybrať, či chcete výrobok vrátiť, alebo vymeniť (na vymenený výrobok začína plynúť záručná lehota v trvaní ďalších 2 rokov odo dňa výmeny).

- Vyplňte formulár na vrátenie tovaru spoločnosti Noe’s a priložte k nemu kópiu vášho dokladu o nákupe.

- Zariadenie so všetkým príslušenstvom a vyššie uvedenými dokumentmi zabaľte do samostatnej škatule a zašlite na adresu: Tomášikova 30, Bratislava 821 01, Noe’s s. r. o.

Ak chcete vstúpiť na naše webové stránky a dozvedieť sa viac o zariadení Ploom, potvrďte, že ste dospelý fajčiar alebo vaper.

Máte viac ako 18 rokov?

Potvrdiť