Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis Ploom?

Ak máte problémy s výrobkami Ploom alebo tabakovými náplňami Camel, náš tím zákazníckej podpory Ploom vám pomôže. Kontaktujte nás a my urobíme všetko pre to, aby sme problém čo najrýchlejšie vyriešili.

Zákaznícku podporu Ploom môžete kontaktovať nižšie uvedenými spôsobmi:

Telefonicky: 0800 500 850

E-mailom: [email protected]

alebo prostredníctvom Live Chatu: ploom.sk

Otváracie hodiny: Po – Pia 8:00 – 20:00, So – Ne 10:00 – 18:00

Neváhajte nás kontaktovať.

Ak chcete vstúpiť na naše webové stránky a dozvedieť sa viac o zariadení Ploom, potvrďte, že ste dospelý fajčiar alebo vaper.

Máte viac ako 18 rokov?

Potvrdiť